8.23.2011

21:16

Nothing special happened today, no , nothing at all.
Slutade 3 idag, stack hem direkt med C , vi skulle plugga inför fysik provet som kommer ngn gång under nästa vecka tråkig nog, vi skulle haft fysik provet innan sommarlovet men klassen vägrade eftersom vi hade prov och sånt då yeye ..
Jag lyckades att plugga några timmar iaf trots att jag har glömt mer än 50% av vad kapitlet handlade om :S ska försöka få in allting under denna vecka annars vet jag nt vad jag ska göra.
Hur som helst, så har dagen varit tråkig as usual, förutom att jag ''bakade'' tårta idag när jag kom hem eftersom mamma bad mig att göra det >.< creeds till mig. Skippade min träningstime idag pga av plugg -.-' men ska försöka ta igen imon.
well , ska nog dra och kolla på min favvo kdrama , I know I'm K-drama freak. sleep tight .
Love / Sandra

Pic from : Myung Wol the spy , when fictions joins reality .

No comments:

Post a Comment