8.26.2011

YOUR LOVE IS MY DRUG


Pic: wehearit.com tag: City Hunter.

Hejsan hejsan gott folk! Dagen började med att jag stack till skolan som vanligt hade bara 2 lektioner idag,, började med dagen med franska en franskan kom en 50 minutares biologi lektion. Vi slutade efteråt, så jag och C bestämde oss för att ta en runda i stan,. seriöst, jag måste verkligen sluta köpa saker och ting och börja spara istället, I promise jag ska börja spara from now on eller ska försöka iallafall hähä. Det blev en liten shoppingrunda , jag kom hem med några smycke från glitter bla earcuffs ,fjäderörhänge, några ringar och ett par midjhöga byxor från Veromoda. ska posta upp bilderna senare om jag orkar .
jaa du , dagen började rätt så soft men det slutade med att jag började jobba  vid 4, kom nyss hem från jobbet, e mkt trött buhuhu , just nu vill jag bara vila men jag kan inte för att jag MÅSTE PLUGGA FYSIK
:(. Nåja ska belöna mig själv med kdramas senare innan jag går och lägger mig . Got to go now måste börja plugga annars *dead*..
gNight n Love /Sandra.

No comments:

Post a Comment